בדיחות על אתיופים

בדיחות על אתיופים

בדיחות על אתיופים, הן בדיחות יחסית חדשות בארץ, כי סך הכל יחסית לעדות אחרות האתיופים עלו מאוחר לארץ. אבל כבר הספקנו להכיר את העדה הרחבה הזו, את מקום מוצאה, את הקווי אופי שלה וכמובן שיצרנו מזה בדיחות.

בדיחות על אתיופים לא הרבה מכירים ואם תחפשו בדיחות על אתיופים, מבטיחים לכם שאת רובם תמצאו אצלנו באתר….

בדיחות על אתיופים. על מה יש לצחוק?? קודם כל המבטא שלהם. נדיר שתראו בארץ אתיופי בלי מבטא, אפילו אם הוא בן שנה… הם נולדים עם השפה הזו שגורה בפיהם. המבטא – מצחיק!!




אתיופים בארץ התחילו גם לצחוק על עצמם. תמיד שתהיה ליד אתיופי ותבקש ממנו משהו שלא ימצא חן בעיניו, הוא יגיד לך :  " אה,  זה בגלל שאני שחור….?? "  די הפסקנו להתייחס לאתיופים כאל שחורים. אצלנו בארץ מותר להגיד שחורים רק אצל קוסמטיקאית, שאנחנו רוצים להוציא אותם מהפנים שלנו….  הם כבר חלק בלתי נפרד מאיתנו למרות שחיצונית הם שונים. אבל באמת אוהבים אותם. הם אנשים חמים, ובאמת אוהבי הומור.

בדיחות על אתיופים, בואו נתחיל עם משהו בקטנה. איזו חיה הכי מבסוטית מהעלייה האתיופית? ?? חתול שחור! כי מרוקאיות זקנות, שמאמינות באמונות טפלות כבר לא יורקת רק עליהם….. 

אצלנו בארץ בעיקר אוהבים את האתיופים כי מאז שהם כאן הפכנו להיות ממש "כמו אמריקה". כן, ארצות הברית האחות הגדולה המודל שלנו. והנה גם אצלנו אפרואמריקאים .

טוב אתיופים, אוהבים אתכם, באמת. אנחנו צוחקים על כל עדה ועל נקודות התורפה שלה. אם היה לכם כל כך קשה בעלייה, אז מה נשאר?? בואו נצחק על זה... תעלו חיוך כדי שנוכל לראות אתכם בחושך….(למי שלא הבין זה השיניים הלבנות)

בדיחות על אתיופים– לא תצטערו!